دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو

ساخت وبلاگ

خرید  برطرف کننده کامل سپیدی مو (مجوز13169/4/1/د)

برطرف کننده کامل سپیدی مو (مجوز13169/4/1/د) 

برطرف کننده کامل سپیدی مو (مجوز13169/4/1/د)

 

بهترین نوع کرم احیای طبیعی رنگ موهای سفید شده در جهان !
کرم ریستوریا در حقیقت چند کار را با هم انجام میدهد زیرا میتوان از آن برای حالـــت دادن موها بجای استفاده از ژل یا کرم های حالـــت دهنده استفاده نمود .در همین حال برای موهای ظریف و نازک تقویت کننده و حالـــت دهنده خوبی است .
این کرم برای موهای خشک بعنوان مرطوب کننده عمل نموده و در شرایط باد و باران از موها محافظت مینماید سفید شدن رنگ موها به عوامل دیگری از جمله ارثیت و کمبود مواد معدنی ویا ویتامین های لازم برای ساخت رنگدانه های طبیعی مو ی سر بستگی دارد و گاهی بدون توجه به سن و یا جنــســیت افراد موهای طبیعی شروع به از دست دادن این رنگ دانه ها کرده و باعث میشود سن فرد متاثر از این واقعه از حد معمول بیشتر نشان داده شود.
رنگ موهای معمولی سالها بعنوان تنها راه حل والبته موقت برای پوشاندن سپیدی موها مورد استفاده قرار میگرفتند ولی حالادیگرخیر.
لوسیون و کرم های معجزه گر رستوریا این کار را به سادگی و بر خلاف رنگ موهای معمولی بدون صدمه و آسیب رسانی به ریشه و یا تار موهای ظریف شما انجام داده وبه مرور زمان با فعال سازی رنگ دانه های طبیعی موجود در ریشه و تار موی سر در کوتاهترین مدت رنگ موهای شما را به حالـــت طبیعی بر میگرداند بنحوی که حتی نزدیک ترین افراد به شما نیز متوجه این تغییر نشده و بعد از مدتی سالهاجوانتر بنظر خواهید رسیداضافه بر آن این محصول ضد شوره و ریزش موی سر بوده و تقویت کننده ای عالی برای موهای شماست.
توجه بفرمائید که رستوریا رنگ مو نیست بنا براین شما احتیاجی به انتخاب و یا تداخل شماره های رنگ مو ندارید و اگر رنگ موهای شما تیره و یا روشن بوده باشد رستوریا همان رنگ طبیعی موها را به شما باز میگرداند . بنابراین احتیاجی به شماره رنگ مو نیست
احتیاجی به مخلوط کردن رنگهای مختلف ندارید - و حتی احتیاج به داشتن دستکش هم نیست فقط کافیست طبق دستورالعمل های گفته شده آنرا بر روی سربمالید .البته اگر رنگ تیره قبلی را اکنون نمی پسندید با دستورالعمل های داده شده و تنها با استفاده کمتر و یا فاصله بیشتر میان دوره های استفاده به رنگدلخواه خود رسیده .
با آن میتوانید استحمام کرده و به مسافرت بروید و هرگز نگران تیره و یا تار شدن رنگ موی خود نباشید زیرا رستوریا رنگ مو نیست و در آفتاب مانندرنگ های معمولی موی سر تغییر رنگ نمیده وبرعکـس قرارگرفتن به مدت طولانی تر درآفتاب از جمله خاصیت های این داروی معجزه گر میباشد و هر چه بیشتر در آفتاب قرارگرفته باشید این دارو با فعال سازی رنگ دانه های طبیعی موهای سر اثر بهتر و بیشتریبرای برگرداندن رنگ موهای شما خواهد داشت .
محصولات رستوریا بصورت کرم و یا لوسیونهای فعال ساز رنگدانه های مو مورد تائید سازمانهای بهداشتی در بیش از 45 کشور جهان بوده و تنها یکی از محصولات این لابراتوار با سابقه نزدیک به پنجاه سال میباشد.چرا موهای بعضی ها سفید می شود؟رنگدانه هائی که رنگ موی طبیعی شما را تعیین میکند بنام ملانین خوانده میشوند.
با پا به سن گذاشتن اشخاص سطح ملانین در بدن رو بکاهش میگذارد و بهمین علت موها شروع به سفید شدن میکنددرحدود چه سالهائی موها رو به سفیدی میرود؟موهای سفید در هر سنی ممکن است شروع به رشد و تکثیر نمایند .
اما سن معمول برای سفید شدن موها در حدود سی سالگیاتفاق می افتد . بعضی از اشخاص حتی در دوران نوجوانی نیز با این پدیده روبرومیگردند در حالی که بعضی اشخاص مخصوصا در نژاد های آسیائی و یا سیاه پوست ممکن است هرگز موی سفید بخود نبینندآیا درمانی برای توقف سفیدی موها وجوددارد؟متاسفانه هیچ عاملی نمیتواند جلوی سفید شدن موها رابگیرد ولی خوشبختانه با محصولات ریستوریا میتوان با این مشگل برخورد نمود.چکار میتوان کرد؟
ریستوریا دارای محصولاتی است که شما میتوانید بر اساس نیازهای خود ازآنها استفاده نمائید . این محصولات شامل رنگ موهای فوری که در عرض پنج دقیقه اثرمیکند تا محلولهائی که بتدریج و در طول مدت دو سه هفته رنگ مو را تغییر میدهد متنوعاست. بنابراین صرف نظر از آنکه تازه متوجه موی سفید در سر خود شده اید یا اینکه مدتهاست با این مشگل دست به گریبانید میتوانید با استفاده از یکی ار این محصولات نیازخود را بر طرف نمائید
توجه داشته باشید که منظور ما تغییر رنگ طبیعی موهای شما نیست بلکه رسیدن به رنگ موی طبیعی و قبلی خودتان است یعنی موئی طبیعی و شاداب . محصولات بازسازی رنگ موی ریستوریا درست بهمین دلیل ساخته شده اند یعنی بازگرداندن رنگ قشنگ و شاداب قبلی به موهای شما.
ریستوریا یک رنگ موی دائم بوده و با شستشودر آب استخر و دریا از بین نمیرود.این محصول رنگی نیست و دست ویا لباس شما رارنگی نمیکند.همانطور که گفته شد نور آفتاب مفید است و استفاده از ریستوریا درصبح مدت بیشتری را برای استفاده از نور آفتاب در اختیار شما قرارمیدهد.

طریقه استفاده از کرم ریستوریا :

بعد از استحمام موها را کاملاخشک نمائید . بهتر است یک ربع تا نیم ساعت برای خشک شدن کامل موها صبر کنید. مقدارکمی از کرم یا لوسیون را کف دستهای خشک شده خود ریخته و کف دست را کاملا با محلول آغشته نمائید
مقدار مورد استفاده بستگی به بلندی و کوتاهی موی سر شما دارد . بعنوان مثال برای موهائی به بلندی سه یا چهار سانتیمتر یک قاشق غذاخوری تخت کافیست .سپس موها را از ریشه بسمت بالا با این محلول آغشته کرده و بخوبی ماساژ دهید تاموها بخوبی به محلول آغشته گردد .سپس با شانه چند بار موها را به این طرف و آنطرفشانه کنید و قبل از آنکه محلول بکلی خشک شود موها را حالـــت داده و بهمان صورت رهاکنید . بهتر است در هفته های اول استفاده موها را بیشتر از دو تا سه مرتبه در هفته آب نزده و شستشو ندهید .این امر کمک شایانی به ماندگاری کرم بر روی موهای خاکـستری داشته و تاثیر بیشتری خواهد داشت . پس از سه تا چهار هفته موهای خاکـستری به تدریج تغییر رنگ داده به گونه ای که دیگر به چشم نمیآیند.
از این به بعد در هفته فقط دو تاسه بار از این محصول استفاده نمائید تا رنگ طبیعی ایجاد شده ثابت بماند . این عمل را برای ریشه های موهای خاکـستری که تازه میرویند هم انجام دهید تا دیگر هیچ موی خاکـستری در سر خود مشاهده ننمائید.توجه به توصیه های زیر برای بهره وری حداکثر ازاین محصول توصیه میگرددقرار گرفتن در معرض نور آفتاب بشدت توصیه میگردد زیراترکیبات این محصول بصورت طبیعی از نور آفتاب استفاده برده و تاثیر بیشتری در تغییررنگ موهابوسیله نور آفتاب میبرددقت نمائید اگر رنگ موهای طبیعی ...

 

 


 

نام كالا : برطرف کننده کامل سپیدی مو (مجوز13169/4/1/د)     قيمت :55,000 تومان 

كد : res         فروشنده:یاس

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

خرید برطرف کننده کامل سپیدی مو (مجوز13169/4/1/د)


دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سفیدی مو,رفع سفیدی مو,درمان سفیدی مو,از بین بردن سفیدی مو,جدید ترین محصولات برای سفیدی مو,ریستوریا ,از بین بردن سفیدی مو,چطور سفیدی مو از بین می رود, نویسنده : مودم 3star بازدید : 773 تاريخ : يکشنبه 27 مهر 1393 ساعت: 9:35

شامپو ضد ریزش کریستال آوکادو ولنسی اصل(1002411012051مجوز)

ضدریزش با مکانیسم اثر فعال کنندگی فلیکولهای موی سر

قيمت : 26,000 تومان

فروشنده:یاس

شامپو ضد ریزش کریستال آکادو ولنسی اصل(1002411012051مجوز)

ضد ریزش -رویش مجدد - کنترل چربی پوست سر -ضد موخوره و ضد خارش می شود .

باعث بزرگ شدن رگهای خونی پوست سرو فعال کردن فلیکولهای موی سر شده و از ریزش موها جلگیری میکند .

از دو شاخه شدن موها جلوگیری میکندشامپو آووکادو کریستال والنسی حاوی عصاره آووکادو و ویتامین A , E موهای خشک و آسیب دیده را استحکام میبخشد و نرمی و لطافت را به آن بازمیگرداند.

همچنین آووکادو باعث تغذیه و رفع خشکی مو شده و موجب درخشش و نرمی و لطافت آن میشود.عصاره آووکادو با خاصیت کنترل چربی مو و بزرگتر کردن رگهای خونی پوست سر و فعال نمودن فولیکونهای موی سر از ریزش جلوگیری کرده و باعث تقویت و تغذیه موها می شود.این شامپو ضد خارش بوده و از دوشاخه شدن موها (موخوره)جلوگیری میکند.

طریقه مصرف :

پس از مرطوب کردن موها به مقدار مناسب از شامپو را روی موها ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید .

 

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

 

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

 

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

 

 

شامپو ضد ریزش کریستال آکادو ولنسی اصل(1002411012051مجوز)

26,000 تومان
سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : شامپو ضد ریزش,خرید شامپو ضد ریزش,شامپو برای تقویت مو,رفع خشکی مو با شامپو,کنترل چربی سر با شامپو,شامپو ضد خارش سر, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1409 تاريخ : يکشنبه 27 مهر 1393 ساعت: 9:33

رید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 736 تاريخ : يکشنبه 27 مهر 1393 ساعت: 9:30

مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

مرطوب كننده قوي پوست و مو در زمستان ،داراي مجوز بهداشتي ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ 

قیمت :38,000 تومان

 

این روغن در کشور مراکش تولید می شود . ارگان یکی از درخت های کمیاب و بسیار مفیدی است که فقط در کشور مراکش رشد می کند . روغن ارگان یکی از بهترین و موثرترین روغن برای مرطوب سازی پوست های خشک در فصل زمستان می باشد . همچنین این روغن برای درمان موهای شکننده بسیار مفید می باشید .

فواید زیبایی ارگان :

مو : روغن ارگان یک محصولی منحصر بفرد برای درمان موهای مجعد است ، همچنین نرم کننده قوی موهای خشک است  و موها را بیشتر درخشان می کند .

بعد از اینکه موها را نمناک کردید ، می توانید روغن ارگان را بر روی  مو استفاده کنید .

پوست سر : اگر پوست سر شما خشک است ، میتوانید مقداری از روغن را به پارچه کتانی اغشته کنید و پوست سر را ماسا‍ژ دهید بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید وصبح متوجه خواهید شد پوست سرتان به طور قابل توجهی مرطوب شده است .

صورت : متخصصان پوست ومو به صراحت استفاده از روغن ارگان را بر روی صورت توصیه کرده اند . روغن ارگان به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای کسانی که دچار خشکی پوست مخصوصا در فصل زمستان هستند مناسب می باشد . استفاده روزانه از این روغن باعث نرمی و شادابی و روشن شدن پوست می شود .

بدن : روغن ارگان را می توانیم به عنوان یک لوسیون و کرم بدن استفاده کرد ، خاصیت این روغن بر روی بدن بعد از هر بار استحمام قابل ملاحظه است .

خانم های بارداری که از ترک شکم دچار ناراحتی می شوند ، استفاده از این روغن باعث پیشگیری ترک شکم می شود .

دست ها : کسانی که از خشکی دست و پوسته پوسته شدن ناخن ها رنج می برند ارگان بهترین درمان کننده است .

اثرات بر روی مو : روغن ارگان به پولک های مو نفوذ می کند و در نتیجه مقاومت موها را افزایش می دهد . باعث بهتر رشد کردن مو شده و به صورت طبیعی باعث ابرسانی به موها می شود ، علاوه بر ان باعث صاف شدن موهای مجعد می شود .

کسانی که از اتو، سشوارو اکسیدان های شیمیایی استفاده می کنند همیشه دارای موهای خشک و بی حالت هستند اما با استفاده از روغن ارگان ، ویتامین  E  مورد نیاز مو تامین

می شود . اثر قابل توجهی که روغن ارگان بر روی موها دارد شوره سر و خارش پوست سر را درمان می کند .

اثرات بر روی پوست : ارگان به علت دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین A  ، باعثبهبود پیری زود رس پوست می شود . کسانی که از اکنه رنج می برند می توانند اثرات درمانی ارگان را بر روی جوش ها ملاحظه کنند . از موارد تاثیر گذار ارگان بر روی پوست می توانیم به ترمیم جای زخم اشاره کرد که باعث مرطوب سازی جای زخم شده و رفته رفته باعث بهبودی جای زخم می شود . باید بدانیم که این روغن هیچگونه گلسترولی ندارد .

طریقه استفاده :

بعد از استحمام روی موی مرطوب یا خشک بزنید در طول روز روی مو بماند.

فروشنده:ارس

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای پاسخ به سئوالات شما وتایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : مرطوب کننده قوی پوست و مو,مرطوب کننده برای پوست های خشک,بهترین مرطوب کننده بدن,صاف شدن موهای مجعد,درمان خشکی دست,درمان پوسته پوسته شدن ناخن ها,لوسیون و کرم بدن,درمان موهای شکننده,ترمیم جای زخم,روغن ارگان,خرید روغن ارگان,خواص روغن ارگان,قیمت روغن ارگان, نویسنده : مودم 3star بازدید : 747 تاريخ : يکشنبه 27 مهر 1393 ساعت: 9:28

خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی 

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

 

نمونه اصلی ارایه شده توسط فروشنده دارای جواز کسب معتبر ونماد اعتماد ملی
خریدی تضمین شده از نظرکیفیت ونتیجه


سرم موی سر کریستال ولنسی


 سرمی ویژه جهت تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش و حالـــت دهنده مومی باشد.

مواد تشکیل دهنده اصلی: عصاره گیاه جنــســینگ , ویتامین B5 و ویتامین E


نحوه اثربخشی:


ویتامین B5 پیاز مو را تقویت کرده و مانع از ریزش موها شده و باعث رویش مجدد می شود. (موها پس از مصرف براق شده و از تغییر رنگ آنها در برابر اشعه خورشید جلوگیری می کند) در ضمن از موخوره و شاخه شاخه شدن موها نیز جلوگیری می کند.
ویتامین E باعث لطافت و حالـــت دهنذگی موها می شودعصاره ریشه گیاه جنــســینگ پیری پوست سر را برطرف می کند


طریقه مصرف:

پس از شستشو موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها مقداری از سرم را در کف دستها ریخته و دو دست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شود. سپس دستها را درون موها برده و موها را به سرم موجود در کف دستها آغشته می نمایید.


برخی از امکانات و قابلیتها:

تقویت کننده
ضد ریزش موحاوی عصاره گیاه جنــســینگ
ویتامین B5 و ویتامین Eجلوگیری از تغییر رنگ مو در مقابل تابش خورشید
جلوگیری از پیری و موخره موی سردارای مجوز ورود از وزارت بهداشت ایران
مجوز بهداشتی100241012022

 


 

نام كالا : سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی    

 قيمت :38,000 تومان 

كد : 1720       فروشنده:یاس

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.


خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سرم مو,سرم تقویت مو,بهترین سرم تقویت کننده مو,سرم برای لطافت و حالـــت دهنذگی موها,تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش ,محصول ضد ریزش مو,سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی ,خرید سرم مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 798 تاريخ : يکشنبه 27 مهر 1393 ساعت: 9:27

مرطوب كننده قوي پوست و مو در زمستان ،داراي مجوز بهداشتي ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ 

قیمت :38,000 تومان

 

این روغن در کشور مراکش تولید می شود . ارگان یکی از درخت های کمیاب و بسیار مفیدی است که فقط در کشور مراکش رشد می کند . روغن ارگان یکی از بهترین و موثرترین روغن برای مرطوب سازی پوست های خشک در فصل زمستان می باشد . همچنین این روغن برای درمان موهای شکننده بسیار مفید می باشید .

فواید زیبایی ارگان :

مو : روغن ارگان یک محصولی منحصر بفرد برای درمان موهای مجعد است ، همچنین نرم کننده قوی موهای خشک است  و موها را بیشتر درخشان می کند .

بعد از اینکه موها را نمناک کردید ، می توانید روغن ارگان را بر روی  مو استفاده کنید .

پوست سر : اگر پوست سر شما خشک است ، میتوانید مقداری از روغن را به پارچه کتانی اغشته کنید و پوست سر را ماسا‍ژ دهید بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید وصبح متوجه خواهید شد پوست سرتان به طور قابل توجهی مرطوب شده است .

صورت : متخصصان پوست ومو به صراحت استفاده از روغن ارگان را بر روی صورت توصیه کرده اند . روغن ارگان به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای کسانی که دچار خشکی پوست مخصوصا در فصل زمستان هستند مناسب می باشد . استفاده روزانه از این روغن باعث نرمی و شادابی و روشن شدن پوست می شود .

بدن : روغن ارگان را می توانیم به عنوان یک لوسیون و کرم بدن استفاده کرد ، خاصیت این روغن بر روی بدن بعد از هر بار استحمام قابل ملاحظه است .

خانم های بارداری که از ترک شکم دچار ناراحتی می شوند ، استفاده از این روغن باعث پیشگیری ترک شکم می شود .

دست ها : کسانی که از خشکی دست و پوسته پوسته شدن ناخن ها رنج می برند ارگان بهترین درمان کننده است .

اثرات بر روی مو : روغن ارگان به پولک های مو نفوذ می کند و در نتیجه مقاومت موها را افزایش می دهد . باعث بهتر رشد کردن مو شده و به صورت طبیعی باعث ابرسانی به موها می شود ، علاوه بر ان باعث صاف شدن موهای مجعد می شود .

کسانی که از اتو، سشوارو اکسیدان های شیمیایی استفاده می کنند همیشه دارای موهای خشک و بی حالت هستند اما با استفاده از روغن ارگان ، ویتامین  E  مورد نیاز مو تامین

می شود . اثر قابل توجهی که روغن ارگان بر روی موها دارد شوره سر و خارش پوست سر را درمان می کند .

اثرات بر روی پوست : ارگان به علت دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین A  ، باعثبهبود پیری زود رس پوست می شود . کسانی که از اکنه رنج می برند می توانند اثرات درمانی ارگان را بر روی جوش ها ملاحظه کنند . از موارد تاثیر گذار ارگان بر روی پوست می توانیم به ترمیم جای زخم اشاره کرد که باعث مرطوب سازی جای زخم شده و رفته رفته باعث بهبودی جای زخم می شود . باید بدانیم که این روغن هیچگونه گلسترولی ندارد .

طریقه استفاده :

بعد از استحمام روی موی مرطوب یا خشک بزنید در طول روز روی مو بماند.

فروشنده:ارس

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای پاسخ به سئوالات شما وتایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : مرطوب کننده قوی پوست و مو,مرطوب کننده برای پوست های خشک,بهترین مرطوب کننده بدن,صاف شدن موهای مجعد,درمان خشکی دست,درمان پوسته پوسته شدن ناخن ها,لوسیون و کرم بدن,درمان موهای شکننده,ترمیم جای زخم,روغن ارگان,خرید روغن ارگان,خواص روغن ارگان,قیمت روغن ارگان, نویسنده : مودم 3star بازدید : 702 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 15:13

خرید  تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو

تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو 

تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو

 

تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو کورپورسانو اسپانیا


تونیک گیاهی و ارگانی مو کورپورسانو ترکیبی است از عصاره :


جوانه گندم و عصاره پوست گیاه گنه گنه


این محلول دارای مواد آلی همچون فسفر و ماده لسیتین و گلوسید و انواع پروتئین ها است که می تواند باعث تقویت پوست سر و محافظت از ان شود
همچنین با از بین بردن و یا جلوگیری از چربی بیش از حد مو از ایجادشوره سر ناشی از چربی جلوگیری می کند
عصاره گیاه گنه گنه نیز با تحریک پوست سر موجب جریان بیشتر خون در فولیکول های مو شده که باعث تسریع در روند رویش و رشد مو می شود.

هر بطری از این تونیک حاوی 250 میلی لیتر می باشد.


طریقه مصرف:- محلول را بصورت روزانه و پس از شستشوی پوست سر بر روی پوست سر ریخته و خوب ماساژ دهید تا ریشه کلیه موها به آن آغشته شود.
کورپور سانو در زبان اسپانیایی به معنایی برای سلامتی بدن می باشد.شرکت کور پورسانو با هدف ارتقا سطح سلامت مردم تنها به تولید محصولات ارگانیگ پرداخته و کلیه محصولات اش دارای لیبل چهار رنگ اروپا - بالاترین درجه کیفیت اروپا - می باشد.
محصولات ارگانیک به محصولاتی گفته می شود که در تولید مواد اولیه آنها از هیچ نوع کود شیمیایی، آفت کش، دارو، و مواد نگهدارنده استفاده نمی شود. اینگونه محصولات عاری از هرگونه آلودگی های صنعتی و شیمیایی بوده و صد در صد طبیعی می باشد.
البته مشخص است که تولید چنین محصولی در جامعه امروزی بسیار پرهزینه و سخت خواهد بود.سایت
کلیه محصولات این شرکت بصورت رسمی و با مجوز وزارت بهداشت ایران وارد کشور می شود. 
برخی از امکانات و قابلیتها:
تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو کورپورسانو اسپانیا
حاوی عصاره جوانه گندم و پوست گیاه گنه گنه
دارای فسفر و ماده لسیتین و گلوسید و انواع پروتئین ها
مراقبت از پوست سر و تقویت آناز بین برنده شوره سر ناشی از چربی پوست
تقویت کننده ریشه مو
افزایش سرعت رشد مو

کدبهداشتی ایران به شماره 103371012014

 


 

نام كالا : تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو     قيمت :60,000 تومان 

كد : 1766        فروشنده :یاس

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

خرید تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : بونیک ضد ریزش مو,تقویت مو,روش های تقویت مو,محصولات ضد ریزش مو,جدید ترین محصولات برای ریزش مو,شوره سر,درمان شوره سر,روش های درمان شوره سر, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1281 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 15:07

خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی 

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

 

نمونه اصلی ارایه شده توسط فروشنده دارای جواز کسب معتبر ونماد اعتماد ملی
خریدی تضمین شده از نظرکیفیت ونتیجه


سرم موی سر کریستال ولنسی


 سرمی ویژه جهت تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش و حالـــت دهنده مومی باشد.

مواد تشکیل دهنده اصلی: عصاره گیاه جنــســینگ , ویتامین B5 و ویتامین E


نحوه اثربخشی:


ویتامین B5 پیاز مو را تقویت کرده و مانع از ریزش موها شده و باعث رویش مجدد می شود. (موها پس از مصرف براق شده و از تغییر رنگ آنها در برابر اشعه خورشید جلوگیری می کند) در ضمن از موخوره و شاخه شاخه شدن موها نیز جلوگیری می کند.
ویتامین E باعث لطافت و حالـــت دهنذگی موها می شودعصاره ریشه گیاه جنــســینگ پیری پوست سر را برطرف می کند


طریقه مصرف:

پس از شستشو موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها مقداری از سرم را در کف دستها ریخته و دو دست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شود. سپس دستها را درون موها برده و موها را به سرم موجود در کف دستها آغشته می نمایید.


برخی از امکانات و قابلیتها:

تقویت کننده
ضد ریزش موحاوی عصاره گیاه جنــســینگ
ویتامین B5 و ویتامین Eجلوگیری از تغییر رنگ مو در مقابل تابش خورشید
جلوگیری از پیری و موخره موی سردارای مجوز ورود از وزارت بهداشت ایران
مجوز بهداشتی100241012022

 


 

نام كالا : سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی    

 قيمت :38,000 تومان 

كد : 1720       فروشنده:یاس

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.


خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

 

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سرم مو,سرم تقویت مو,بهترین سرم تقویت کننده مو,سرم برای لطافت و حالـــت دهنذگی موها,تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش ,محصول ضد ریزش مو,سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی ,خرید سرم مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1161 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 15:02

مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

مرطوب كننده قوي پوست و مو در زمستان ، داراي مجوز بهداشتي ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ 

قیمت :38,000 تومان

 

این روغن در کشور مراکش تولید می شود . ارگان یکی از درخت های کمیاب و بسیار مفیدی است که فقط در کشور مراکش رشد می کند . روغن ارگان یکی از بهترین و موثرترین روغن برای مرطوب سازی پوست های خشک در فصل زمستان می باشد . همچنین این روغن برای درمان موهای شکننده بسیار مفید می باشید .

فواید زیبایی ارگان :

مو : روغن ارگان یک محصولی منحصر بفرد برای درمان موهای مجعد است ، همچنین نرم کننده قوی موهای خشک است  و موها را بیشتر درخشان می کند .

بعد از اینکه موها را نمناک کردید ، می توانید روغن ارگان را بر روی  مو استفاده کنید .

پوست سر : اگر پوست سر شما خشک است ، میتوانید مقداری از روغن را به پارچه کتانی اغشته کنید و پوست سر را ماسا‍ژ دهید بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید وصبح متوجه خواهید شد پوست سرتان به طور قابل توجهی مرطوب شده است .

صورت : متخصصان پوست ومو به صراحت استفاده از روغن ارگان را بر روی صورت توصیه کرده اند . روغن ارگان به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای کسانی که دچار خشکی پوست مخصوصا در فصل زمستان هستند مناسب می باشد . استفاده روزانه از این روغن باعث نرمی و شادابی و روشن شدن پوست می شود .

بدن : روغن ارگان را می توانیم به عنوان یک لوسیون و کرم بدن استفاده کرد ، خاصیت این روغن بر روی بدن بعد از هر بار استحمام قابل ملاحظه است .

خانم های بارداری که از ترک شکم دچار ناراحتی می شوند ، استفاده از این روغن باعث پیشگیری ترک شکم می شود .

دست ها : کسانی که از خشکی دست و پوسته پوسته شدن ناخن ها رنج می برند ارگان بهترین درمان کننده است .

اثرات بر روی مو : روغن ارگان به پولک های مو نفوذ می کند و در نتیجه مقاومت موها را افزایش می دهد . باعث بهتر رشد کردن مو شده و به صورت طبیعی باعث ابرسانی به موها می شود ، علاوه بر ان باعث صاف شدن موهای مجعد می شود .

کسانی که از اتو، سشوارو اکسیدان های شیمیایی استفاده می کنند همیشه دارای موهای خشک و بی حالت هستند اما با استفاده از روغن ارگان ، ویتامین  E  مورد نیاز مو تامین

می شود . اثر قابل توجهی که روغن ارگان بر روی موها دارد شوره سر و خارش پوست سر را درمان می کند .

اثرات بر روی پوست : ارگان به علت دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین A  ، باعثبهبود پیری زود رس پوست می شود . کسانی که از اکنه رنج می برند می توانند اثرات درمانی ارگان را بر روی جوش ها ملاحظه کنند . از موارد تاثیر گذار ارگان بر روی پوست می توانیم به ترمیم جای زخم اشاره کرد که باعث مرطوب سازی جای زخم شده و رفته رفته باعث بهبودی جای زخم می شود . باید بدانیم که این روغن هیچگونه گلسترولی ندارد .

طریقه استفاده :

بعد از استحمام روی موی مرطوب یا خشک بزنید در طول روز روی مو بماند.

فروشنده:ارس

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای پاسخ به سئوالات شما وتایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

 

سفارش محصول


 
دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : مرطوب کننده قوی پوست و مو,مرطوب کننده برای پوست های خشک,بهترین مرطوب کننده بدن,صاف شدن موهای مجعد,درمان خشکی دست,درمان پوسته پوسته شدن ناخن ها,لوسیون و کرم بدن,درمان موهای شکننده,ترمیم جای زخم,روغن ارگان,خرید روغن ارگان,خواص روغن ارگان,قیمت روغن ارگان, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1118 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 14:58

مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

مرطوب كننده قوي پوست و مو در زمستان ،داراي مجوز بهداشتي ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ 

قیمت :38,000 تومان

 

این روغن در کشور مراکش تولید می شود . ارگان یکی از درخت های کمیاب و بسیار مفیدی است که فقط در کشور مراکش رشد می کند . روغن ارگان یکی از بهترین و موثرترین روغن برای مرطوب سازی پوست های خشک در فصل زمستان می باشد . همچنین این روغن برای درمان موهای شکننده بسیار مفید می باشید .

فواید زیبایی ارگان :

مو : روغن ارگان یک محصولی منحصر بفرد برای درمان موهای مجعد است ، همچنین نرم کننده قوی موهای خشک است  و موها را بیشتر درخشان می کند .

بعد از اینکه موها را نمناک کردید ، می توانید روغن ارگان را بر روی  مو استفاده کنید .

پوست سر : اگر پوست سر شما خشک است ، میتوانید مقداری از روغن را به پارچه کتانی اغشته کنید و پوست سر را ماسا‍ژ دهید بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید وصبح متوجه خواهید شد پوست سرتان به طور قابل توجهی مرطوب شده است .

صورت : متخصصان پوست ومو به صراحت استفاده از روغن ارگان را بر روی صورت توصیه کرده اند . روغن ارگان به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای کسانی که دچار خشکی پوست مخصوصا در فصل زمستان هستند مناسب می باشد . استفاده روزانه از این روغن باعث نرمی و شادابی و روشن شدن پوست می شود .

بدن : روغن ارگان را می توانیم به عنوان یک لوسیون و کرم بدن استفاده کرد ، خاصیت این روغن بر روی بدن بعد از هر بار استحمام قابل ملاحظه است .

خانم های بارداری که از ترک شکم دچار ناراحتی می شوند ، استفاده از این روغن باعث پیشگیری ترک شکم می شود .

دست ها : کسانی که از خشکی دست و پوسته پوسته شدن ناخن ها رنج می برند ارگان بهترین درمان کننده است .

اثرات بر روی مو : روغن ارگان به پولک های مو نفوذ می کند و در نتیجه مقاومت موها را افزایش می دهد . باعث بهتر رشد کردن مو شده و به صورت طبیعی باعث ابرسانی به موها می شود ، علاوه بر ان باعث صاف شدن موهای مجعد می شود .

کسانی که از اتو، سشوارو اکسیدان های شیمیایی استفاده می کنند همیشه دارای موهای خشک و بی حالت هستند اما با استفاده از روغن ارگان ، ویتامین  E  مورد نیاز مو تامین

می شود . اثر قابل توجهی که روغن ارگان بر روی موها دارد شوره سر و خارش پوست سر را درمان می کند .

اثرات بر روی پوست : ارگان به علت دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین A  ، باعثبهبود پیری زود رس پوست می شود . کسانی که از اکنه رنج می برند می توانند اثرات درمانی ارگان را بر روی جوش ها ملاحظه کنند . از موارد تاثیر گذار ارگان بر روی پوست می توانیم به ترمیم جای زخم اشاره کرد که باعث مرطوب سازی جای زخم شده و رفته رفته باعث بهبودی جای زخم می شود . باید بدانیم که این روغن هیچگونه گلسترولی ندارد .

طریقه استفاده :

بعد از استحمام روی موی مرطوب یا خشک بزنید در طول روز روی مو بماند.

فروشنده:ارس

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای پاسخ به سئوالات شما وتایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : مرطوب کننده قوی پوست و مو,مرطوب کننده برای پوست های خشک,بهترین مرطوب کننده بدن,صاف شدن موهای مجعد,درمان خشکی دست,درمان پوسته پوسته شدن ناخن ها,لوسیون و کرم بدن,درمان موهای شکننده,ترمیم جای زخم,روغن ارگان,خرید روغن ارگان,خواص روغن ارگان,قیمت روغن ارگان, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1174 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت: 15:01

خرید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1222 تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 ساعت: 9:57

خرید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1190 تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 ساعت: 9:55

خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی 

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

 

نمونه اصلی ارایه شده توسط فروشنده دارای جواز کسب معتبر ونماد اعتماد ملی
خریدی تضمین شده از نظرکیفیت ونتیجه


سرم موی سر کریستال ولنسی


 سرمی ویژه جهت تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش و حالـــت دهنده مومی باشد.

مواد تشکیل دهنده اصلی: عصاره گیاه جنــســینگ , ویتامین B5 و ویتامین E


نحوه اثربخشی:


ویتامین B5 پیاز مو را تقویت کرده و مانع از ریزش موها شده و باعث رویش مجدد می شود. (موها پس از مصرف براق شده و از تغییر رنگ آنها در برابر اشعه خورشید جلوگیری می کند) در ضمن از موخوره و شاخه شاخه شدن موها نیز جلوگیری می کند.
ویتامین E باعث لطافت و حالـــت دهنذگی موها می شودعصاره ریشه گیاه جنــســینگ پیری پوست سر را برطرف می کند


طریقه مصرف:

پس از شستشو موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها مقداری از سرم را در کف دستها ریخته و دو دست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شود. سپس دستها را درون موها برده و موها را به سرم موجود در کف دستها آغشته می نمایید.


برخی از امکانات و قابلیتها:

تقویت کننده
ضد ریزش موحاوی عصاره گیاه جنــســینگ
ویتامین B5 و ویتامین Eجلوگیری از تغییر رنگ مو در مقابل تابش خورشید
جلوگیری از پیری و موخره موی سردارای مجوز ورود از وزارت بهداشت ایران
مجوز بهداشتی100241012022

 


 

نام كالا : سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی    

 قيمت :38,000 تومان 

كد : 1720       فروشنده:یاس

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.


خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سرم مو,سرم تقویت مو,بهترین سرم تقویت کننده مو,سرم برای لطافت و حالـــت دهنذگی موها,تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش ,محصول ضد ریزش مو,سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی ,خرید سرم مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1166 تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 ساعت: 9:53

شامپو ضد ریزش کریستال آوکادو ولنسی اصل(1002411012051مجوز)

ضدریزش با مکانیسم اثر فعال کنندگی فلیکولهای موی سر

قيمت : 26,000 تومان

فروشنده:یاس

شامپو ضد ریزش کریستال آکادو ولنسی اصل(1002411012051مجوز)

ضد ریزش -رویش مجدد - کنترل چربی پوست سر -ضد موخوره و ضد خارش می شود .

باعث بزرگ شدن رگهای خونی پوست سرو فعال کردن فلیکولهای موی سر شده و از ریزش موها جلگیری میکند .

از دو شاخه شدن موها جلوگیری میکندشامپو آووکادو کریستال والنسی حاوی عصاره آووکادو و ویتامین A , E موهای خشک و آسیب دیده را استحکام میبخشد و نرمی و لطافت را به آن بازمیگرداند.

همچنین آووکادو باعث تغذیه و رفع خشکی مو شده و موجب درخشش و نرمی و لطافت آن میشود.عصاره آووکادو با خاصیت کنترل چربی مو و بزرگتر کردن رگهای خونی پوست سر و فعال نمودن فولیکونهای موی سر از ریزش جلوگیری کرده و باعث تقویت و تغذیه موها می شود.این شامپو ضد خارش بوده و از دوشاخه شدن موها (موخوره)جلوگیری میکند.

طریقه مصرف :

پس از مرطوب کردن موها به مقدار مناسب از شامپو را روی موها ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید .

 

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

 

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

 

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

 

 

شامپو ضد ریزش کریستال آکادو ولنسی اصل(1002411012051مجوز)

26,000 تومان
سفارش محصول

 

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : شامپو ضد ریزش,خرید شامپو ضد ریزش,شامپو برای تقویت مو,رفع خشکی مو با شامپو,کنترل چربی سر با شامپو,شامپو ضد خارش سر, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1994 تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 ساعت: 9:48

خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی 

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

 

نمونه اصلی ارایه شده توسط فروشنده دارای جواز کسب معتبر ونماد اعتماد ملی
خریدی تضمین شده از نظرکیفیت ونتیجه


سرم موی سر کریستال ولنسی


 سرمی ویژه جهت تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش و حالـــت دهنده مومی باشد.

مواد تشکیل دهنده اصلی: عصاره گیاه جنــســینگ , ویتامین B5 و ویتامین E


نحوه اثربخشی:


ویتامین B5 پیاز مو را تقویت کرده و مانع از ریزش موها شده و باعث رویش مجدد می شود. (موها پس از مصرف براق شده و از تغییر رنگ آنها در برابر اشعه خورشید جلوگیری می کند) در ضمن از موخوره و شاخه شاخه شدن موها نیز جلوگیری می کند.
ویتامین E باعث لطافت و حالـــت دهنذگی موها می شودعصاره ریشه گیاه جنــســینگ پیری پوست سر را برطرف می کند


طریقه مصرف:

پس از شستشو موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها مقداری از سرم را در کف دستها ریخته و دو دست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شود. سپس دستها را درون موها برده و موها را به سرم موجود در کف دستها آغشته می نمایید.


برخی از امکانات و قابلیتها:

تقویت کننده
ضد ریزش موحاوی عصاره گیاه جنــســینگ
ویتامین B5 و ویتامین Eجلوگیری از تغییر رنگ مو در مقابل تابش خورشید
جلوگیری از پیری و موخره موی سردارای مجوز ورود از وزارت بهداشت ایران
مجوز بهداشتی100241012022

 


 

نام كالا : سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی    

 قيمت :38,000 تومان 

كد : 1720       فروشنده:یاس

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.


خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سرم مو,سرم تقویت مو,بهترین سرم تقویت کننده مو,سرم برای لطافت و حالـــت دهنذگی موها,تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش ,محصول ضد ریزش مو,سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی ,خرید سرم مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1185 تاريخ : شنبه 12 مهر 1393 ساعت: 9:38

خرید  تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو

تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو 

تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو

 

تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو کورپورسانو اسپانیا


تونیک گیاهی و ارگانی مو کورپورسانو ترکیبی است از عصاره :


جوانه گندم و عصاره پوست گیاه گنه گنه


این محلول دارای مواد آلی همچون فسفر و ماده لسیتین و گلوسید و انواع پروتئین ها است که می تواند باعث تقویت پوست سر و محافظت از ان شود
همچنین با از بین بردن و یا جلوگیری از چربی بیش از حد مو از ایجادشوره سر ناشی از چربی جلوگیری می کند
عصاره گیاه گنه گنه نیز با تحریک پوست سر موجب جریان بیشتر خون در فولیکول های مو شده که باعث تسریع در روند رویش و رشد مو می شود.

هر بطری از این تونیک حاوی 250 میلی لیتر می باشد.


طریقه مصرف:- محلول را بصورت روزانه و پس از شستشوی پوست سر بر روی پوست سر ریخته و خوب ماساژ دهید تا ریشه کلیه موها به آن آغشته شود.
کورپور سانو در زبان اسپانیایی به معنایی برای سلامتی بدن می باشد.شرکت کور پورسانو با هدف ارتقا سطح سلامت مردم تنها به تولید محصولات ارگانیگ پرداخته و کلیه محصولات اش دارای لیبل چهار رنگ اروپا - بالاترین درجه کیفیت اروپا - می باشد.
محصولات ارگانیک به محصولاتی گفته می شود که در تولید مواد اولیه آنها از هیچ نوع کود شیمیایی، آفت کش، دارو، و مواد نگهدارنده استفاده نمی شود. اینگونه محصولات عاری از هرگونه آلودگی های صنعتی و شیمیایی بوده و صد در صد طبیعی می باشد.
البته مشخص است که تولید چنین محصولی در جامعه امروزی بسیار پرهزینه و سخت خواهد بود.سایت
کلیه محصولات این شرکت بصورت رسمی و با مجوز وزارت بهداشت ایران وارد کشور می شود. 
برخی از امکانات و قابلیتها:
تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو کورپورسانو اسپانیا
حاوی عصاره جوانه گندم و پوست گیاه گنه گنه
دارای فسفر و ماده لسیتین و گلوسید و انواع پروتئین ها
مراقبت از پوست سر و تقویت آناز بین برنده شوره سر ناشی از چربی پوست
تقویت کننده ریشه مو
افزایش سرعت رشد مو

کدبهداشتی ایران به شماره 103371012014

 


 

نام كالا : تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو     قيمت :60,000 تومان 

كد : 1766        فروشنده :یاس

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

خرید تونیک ضد ریزش موی کرپورسانو

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : بونیک ضد ریزش مو,تقویت مو,روش های تقویت مو,محصولات ضد ریزش مو,جدید ترین محصولات برای ریزش مو,شوره سر,درمان شوره سر,روش های درمان شوره سر, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1193 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت: 10:13

خرید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

 

 

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 928 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت: 10:10

خرید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 874 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت: 10:07

خرید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 805 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت: 10:06

خرید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

 

 

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 904 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت: 10:05